Kapat

Mi4biz Nasıl Çalışır?

Omnichannel, Süreç Tabanlı, Esnek, Ölçen-Raporlayan Çözüm

Omni channel müşteri hizmetleri sayesinde müşterilerinizin sorunlarını defalarca kez

Sosyal Medya Yönetimi

Sommoni ile farklı sosyal medya hesaplarınızı tek ekranda takip edip, dilediğiniz kadar,

Smart Script Modülü

Assistflow, ile agentlarınızın söyleyeceği cümleleri önceden belirleyerek onları adım

Akıllı Bildirim Girişi

Müşteriniz telefon ile arayarak size ulaştığı zaman agentın ekranına müşterinin tüm

Anlık Mesajlaşma (Chat)

Web tabanlı anlık mesajlaşma ve canlı destek uygulaması olan Helpalive, internete

İş Akışı Yönetimi

Mi4biz ile her bildirim konusu için özel çözüm süreçleri (iş akışları) önceden adım adım

Esnek Form ve Süreç Tasarımı

Mi4biz ile bildirim yönetimini kod yazmaya ihtiyaç duymadan özelleştirebilirsiniz. Özel

Kolay Bildirim Yönetimi

Mi4biz’le bildirimlerinizin dağılımlarını grafiklerde izleyebilir, listeleyebilir ve

Müşteriler için Knowledge Base - Self Desk

Mi4biz'in Knowledge Base ve Self Desk yardımı ile deneyimlerinizi saklayarak yeniden

Çalışanlar için Knowledge Base - Kurumsal Hafıza

Mi4biz, çalışanlarına Knowledge Base ve Self Desk yardımı sağlayarak, birikim ve

Bir Bildirimin Yaşam Döngüsü

Mi4biz ile bildirimler sadece çağrı merkezi veya müşteri hizmetlerinde değil, tüm çözüm

Dashboard ve Grafikler

Mi4biz bildirimlerinizin geliş kanallarına, statülere ve şikayet türlerine göre

Özelleştirilebilir Raporlar

Mi4biz’de çok sayıda hazır rapor bulunur. Raporları özelleştirebilir, süreç yönetimi ve

Kişisel Verilerin Korunması

6698 sayılı kişisel verilerin korunması kanunu ile uyumlu olan i-Veriflex,

Tek Merkezden Yönetim - OmniChannel Bildirim Yönetimi

Müşteri şikayetini bildiren bir e-posta gönderir, daha sonra çağrı merkezini arar.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni