Kapat

Yapay Zeka ve Öğrenen Makina

Yapay zeka çağrı merkezlerinin yerini alıyor. Müşteri etkileşiminde bir devrim yapmaya ve Mi4biz’in yapay zeka ve öğrenen makina özellikleriyle müşteri etkileşimini geliştirmeye hazır mısınız?

Teknoloji, dünyayla etkileşim kurma biçimimizi dönüştürüyor. Yapay zeka (AI), büyük veri, makina öğrenimi, öğrenme motoru, derin sinir ağları, bilişsel bilgi işlem, bot uygulamaları, doğal dil işleme ve derin öğrenme çözümleri gibi daha birçokları… İster inanın ister inanmayın, bu teknoloji trendleri artık yaşama biçimimizi, iletişim kurma biçimimizi, satın alma alışkanlıklarımızı ve çalışma şeklimizi kökten ve derinden değiştiriyor.

Müşteri hizmetleri değişiyor. Yapay zeka alanındaki son gelişmeler tüm pazarlama ve müşteri hizmetleri görünümünü etkilemektedir. Yapay zeka odaklı pazarlama teknolojileri, aslında kurumsal zekanızı kullanarak kurumunuzun  geçmiş verilerini öğrenebilir. Yapay zeka destekli Mi4biz, müşterilerinizle daha kişisel ve daha güçlü etkileşim kurabilmek için günümüzün en ileri teknolojisini sunmaktadır.

yapay zeka ve öğrenen makine

Yapay Zeka ve Öğrenen Makina özellikleri nasıl kullanılır?

AI tabanlı Mi4biz teknolojisi, kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yönetimi çözümü sunar. Kullanıcı dostu sistem, tüm kanallardaki, cihazlardaki, temas noktalarındaki müşteri deneyimlerini Bilgi Birikimi öğelerine dönüştürür. Her türlü veri üzerinde çalışabilecek, kendi makina öğrenme modellerinizi kolaylıkla oluşturabilir ve eğitebilirsiniz. Mi4biz, kullanıcı deneyiminizden yeterince öğrendikten sonra, konu kategorisini ve doğru iş akışını seçecek, böylece benzer durumlarda yaptığınız gibi, bildirim ilgili departmana veya kişiye otomatik olarak iletilecektir. Öğrenme motorunun gücü ile Mi4biz, sürdürülebilir müşteri memnuniyeti için verimli ve kullanışlı müşteri hizmetleri yönetimine ulaşmanızı sağlar.

Mi4biz’in yapay zeka ve öğrenen makina teknolojisini kullanmanın faydaları nelerdir?

Dijital dünyada, bugüne kadar müşterilerin sesleri hiç bu kadar yüksek duyulmamıştı. Şirketinizin daha başarılı ve rekabetçi olmasına yardımcı olmak istiyorsanız, Mi4biz’in Yapay Zeka ve Öğrenen Motor özellikleriyle müşterilerinizi dinleyin. Bu özellikler sayesinde farklı müşteri deneyimleri geliştirebilir ve genel çağrı merkezi performansını artırabilirsiniz.

Mi4biz’in yeni jenerasyon çağrı merkezi operatörleri:

  • Bildirimleri otomatik olarak içeriklerine göre kategorilere ayırır, bunları ilgili iş akışına ve doğru kategorilere atar.
  • Eski verilerinizden veya kullanım geçmişinizden öğrenir.
  • Canlı destek yazışmaları, e-postalar, sosyal medya kanalları, şikayet web sitelerini dinler.
  • Müşterileri e-posta ve sms ile bilgilendirir.
  • Bildirimlerde gecikme olması durumunda bir SMS veya e-posta hatırlatıcısı gönderir.
  • Dakikada on binlerce bildirim çözümler.

Yapay zeka ve öğrenen makina ile Mi4biz çalışan bağlılığını artırır, maliyetleri azaltır, verimliliği artırır, müşteri etkileşimlerini dönüştürür ve kurumunuzdaki müşteri deneyimini geliştirir. Mi4biz ile çok sayıda kanalda olağanüstü iletişim desteği çözümü sunabilir, satışları artırabilir ve müşteri edinme maliyetlerini azaltabilirsiniz!

Nasıl daha fazla bilgi alabilirim?

Yapay zeka müşteri deneyimini kökten ve yeniden şekillendiriyor. Ve bu dönüşüm Mi4biz sayesinde hemen şimdi gerçekleşmeye başlayabilir. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgi için hemen bizimle buradan iletişime geçin.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni